Mese a Felhasználó Központú Tervezőről

Mese a Felhasználó Központú Tervezőről

„A legtöbb cég ügyfélközpontúnak tartja magát, azonban az ügyfeleik közül csak kevesen tartják őket annak. Valószínűleg azt hiszik, ismerik a felhasználóikat, mert tervező csapatuk egyik tagja korábban már dolgozott ügyfelekkel. Ha az adatok csupán egy vagy két ember megfigyelésein alapulnak, az nem igazán mérvadó. Egy rendszer megtervezésénél több változat közül rendszerint a HIPPO dönt, azaz a legjobban fizetett ember véleménye (Highest Paid Person’s Opinion).”

David Travis: The fable of the User-Centred Designer című 2009-ben megjelent ebookjában közérthető és olvasmányos formában magyarázza el a Felhasználó Központú Tervezés (User-Centred Design) alapjait. Úgy gondoltuk, hogy közkinccsé tesszük magyar nyelven MINDENKI számára. A fordítást a Favorit Fordító Iroda végezte, külön köszönjük az együttműködésüket.

Kérünk Benneteket, hogy osszátok meg mindenkivel a Felhasználó Központú Tervezés alapjairól szóló kis könyvet, hogy terjedjen az ige.
Jó olvasást!

Köszönd meg azzal, hogy megosztod és feliratkozol hírlevelünkre!

Ebook frissítve: 2012. december 21. 14:35

Ember-központú mobil, web tervezés és fejlesztés. Furcsák, szokatlanok, kreatívok vagyunk. Azt tesszük, amit a robotok nem tudnak.

A tudásmegosztás jó dolog.
Mindenkinek ezt kellene tennie.



Ez bizony kár!

Sajnáljuk, ha így gondolod, de ez szíved joga.
Olvasd el ezt a posztot, hátha változik a véleményed!

Elolvasom

Egyetértünk!

Küldetésünk a tudásmegosztás, ezért is küldünk havonta hírlevelet. Jelenleg 4503 tudáséhes embernek. Érdemes feliratkoznod!


Gratulálunk!

Nagyszerűen döntöttél. Te is oszd meg a tudásod a világgal.

Hozzászólások