„A legtöbb cég ügyfélközpontúnak tartja magát, azonban az ügyfeleik közül csak kevesen tartják őket annak. Valószínűleg azt hiszik, ismerik a felhasználóikat, mert tervező csapatuk egyik tagja korábban már dolgozott ügyfelekkel. Ha az adatok csupán egy vagy két ember megfigyelésein alapulnak, az nem igazán mérvadó. Egy rendszer megtervezésénél több változat közül rendszerint a HIPPO dönt, azaz a legjobban fizetett ember véleménye (Highest Paid Person’s Opinion).”
David Travis: The fable of the User-Centred Designer című 2009-ben megjelent ebookjában közérthető és olvasmányos formában magyarázza el a Felhasználó Központú Tervezés (User-Centred Design) alapjait. Úgy gondoltuk, hogy közkinccsé tesszük magyar nyelven MINDENKI számára. A fordítást a Favorit Fordító Iroda végezte, külön köszönjük az együttműködésüket.
Kérünk Benneteket, hogy osszátok meg mindenkivel a Felhasználó Központú Tervezés alapjairól szóló kis könyvet, hogy terjedjen az ige.
Jó olvasást!
Ebook frissítve: 2012. december 21. 14:35
Hozzászólások