Piaci űr betöltése: IN PROGRESS

Piaci űr betöltése: IN PROGRESS

aka. házasodik az fps webügynökség és Virgo Creative

Ha van valamire kereslet Magyarországon, akkor az a digitális design. Amire pedig még ennél is nagyobb kereslet van, az a jó digitális design.

Hála istennek.
Illetve, hála a digitálisan egyre érettebb piacnak.

hála

Az fpsnél évek óta azt látjuk, hogy igazi tervezést, és olyan termékeket keresnek a megrendelők, amik nemzetközi pályán is kérdés nélkül megállják a helyüket.

És ezt egyre többször sikerül is megugrani. Lásd myMeki, iGO stb. Díjak, internationalség, ez a jó irány. Ezúton is köszönjük a közös munkát.

Használható és szerethető digitális termékeket akarunk tehát mindannyian, hozzáadott értéket és hasznosságot, legfőképpen pedig azt, hogy ne idegesítsen már fel a saját mobilunk, amikor próbálunk elintézni valamit, hanem tegye könnyebbé az életet. Bankolás, oktatás, egészségügy, sport, utazás, számlázás, vásárlás, a lista a végtelenségig bővíthető, mindenhol design szemlélet kell.

A kés a vajban effektust keressük.

És hogy honnan ismerhető fel az ilyen termék? Onnan, hogy az emberek megkajálják. Egyszerűen szeretik használni. Sőt. Hasz.Nál.Ják.

Egy ilyen terméket egyébként jó csinálni is, nemcsak használni, mindennek pedig nyílegyenes következménye, hogy profitot termel a tulajdonosának és az üzemeltetőinek is.

Win-win van.

A megnyugtató trend pedig az, hogy a jófajta win-win designra a kereslet folyamatosan nő.

És itt ütköztünk eddig problémába. Nemcsak mi, hanem rajtunk kívül egészen sokan. Ugyanis az ilyen termékeket nehéz létrehozni. Nem arról van szó, hogy az ügynökségek ne akarnának nagyon magas minőségen szolgáltatni, és olyan termékeket létrehozni, amikre büszkék lehetnek, hanem arról, hogy kevés ügynökség rendelkezik az ehhez abszolút nagyon, tényleg megkérdőjelezhetetlenül fontos, elengedhetetlenül borzasztóan szükséges idővel és erőforrással.

Kevés az a digitális ügynökség Magyarországon, ami hosszú távon is biztosítani tudja a hazai piac – nagy volumen – magas minőség mesterhármasát, így a legtöbben ebből a közmondásoknak megfelelően csupán kettőt választottunk. (Olcsón, jót, gyorsan biztosan nem tudtunk csinálni, cserébe a drágán, jót, lassant meg eladni nem tudtuk.)

Mostanáig.

A Virgo Creative-val ugyanis úgy döntöttünk, hogy azért olyan nincs, hogy nincs megoldás.

Van megoldás. Fúzió kell.

Nem kell ugyanis egyedül megváltani a világot. Csapatmunkára van szükség, mert többen könnyebb, az van.

Szóval modern kori házasságra léptünk, mely frigybe egyenrangú félként, 50–50%-os hozománnyal érkeztünk, ezt követően pedig Magyarország egyik legnagyobb lélekszámú egy háztartásban megtalálható designer populációjával, néhány edénykészlettel, 19 év tapasztalatával, és egy jó masszív alapzajjal gazdagodtunk.

fps ügynökség.

Ezen a néven futunk tovább, továbbra is ember-központúság, továbbra is termék tervezés, web és mobil. Ami új, az az IoT, és ez elég király. (Erről csomó hírünk van, tényleg megváltjuk a világot, stay tuned!)

Az irány tehát előre.

Frigyünk nem titkolt célja ugyanis, hogy a Virgo családban rejlő szinergiákat használva piacvezető és stratégiai partnerként legyünk jelen a digitálisan érett multinacionális vállalatok, közép vállalkozások és az ígéretes hazai startupok életében.

Hajrá nekünk, éljen az ifjú pár!


HÁZASSÁGI ANYAKÖNYVI KIVONAT – 1.sz.melléklet

A Virgo Creative-ot a Virgo Systems indította 3 évvel ezelőtt, ezzel a lépéssel önálló cégbe szervezve az addig házon belül működő UX és UI design kompetenciáit.

Az fps webügynökség 16 éves múlttal rendelkező ember-központú digitális tervező és fejlesztő cég.

Az anyakönyvvezető előtt megjelent: Csapó Balázs, Gordon Ákos, Kolozsi István, Laczkovich Bence, Nyeste Gábor.

Human-Centered web · mobile · IoT We are weird and creative. We can do what the robots cannot.

A tudásmegosztás jó dolog.
Mindenkinek ezt kellene tennie.



Ez bizony kár!

Sajnáljuk, ha így gondolod, de ez szíved joga.
Olvasd el ezt a posztot, hátha változik a véleményed!

Elolvasom

Egyetértünk!

Küldetésünk a tudásmegosztás, ezért is küldünk havonta hírlevelet. Jelenleg 4503 tudáséhes embernek. Érdemes feliratkoznod!


Gratulálunk!

Nagyszerűen döntöttél. Te is oszd meg a tudásod a világgal.

Hozzászólások