Adwords címkével ellátott posztok

Ellenőrizd gyorsan a Google Analytics beállításaid

Mérni vagy nem mérni? Ez napjainkban már nem is kérdés, ugyanis mérés nélkül nem érdemes semmilyen projektbe belekezdeni. Mérés nélkül honnan tudnánk, hogy jó úton haladunk? Ez a poszt és a végén letölthető checklist segít a helyes mérés beállításában illetve ellenőrzésében. Ha épp most kezdesz Google Analyticset használni, vagy csak…

Tartalomgyártás és látogatók toborzása lead generáláshoz

A III. Email marketing konferencián [http://www.emailmarketingkonferencia.hu/] elhangzott előadásom összefoglalóját készítettem el, ahol az inbound marketing első szakaszáról, a tartalom előállításról és a látogatóterelésről beszéltem. Percről percre hatalmas mennyiségű információ kerül fel az internetre. Például minden egyes percben 100 órányi videót töltenek fel a Youtube-ra, 3,3 millió…

Hogyan válassz digitális ügynökséget?

Szükséged van egy web site-ra, mobil appra, vagy még azt sem tudod mire van szükséged pontosan? Azonnal jönnek a kérdések: mi alapján válasszak a sok cég közül, milyen szempontokat érdemes figyelembe vennem, milyen úton induljak el? Ezekre a kérdésekre adunk most választ. Ahogy a címből is kiderül, csak akkor olvass…

SEO vs. PPC vagy SEO és PPC?

2013. április 11.

SEO vs. PPC vagy SEO és PPC?

„Keresőoptimalizáltassam az oldalam, vagy inkább PPC kampányra költsek?” – teszik fel nekem a kérdést gyakran az ügyfelek. Legtöbbjüknek van halvány sejtése ezekről a fogalmakról, de arról már kevésbé tudnak, hogyan is kapcsolódnak egymáshoz. Itt az idő, hogy tisztázzuk: mire jó a SEO és mire a PPC. Keresőoptimalizálás (SEO) A keresőoptimalizálás az…

Mobilhirdetések optimalizálása

A mobil hirdetések egyre nagyobb teret nyernek a mobil eszközök terjedésével. Milyen hirdetési felületek, lehetőségek, megjelenési formák vannak a mobil eszközökön? Hogyan tudunk magas konverziós arányt elérni? A 2012-es Internet Hungary-n tartott előadásomban [https://www.internethungary.com/] ezekre a kérdésekre (is) kerestem a választ. 2012-ben a világ népességével megegyező számú…

50%-os konverzió? Mégis hogyan?

2012. augusztus 23.

50%-os konverzió? Mégis hogyan?

A mobil eszközök rohamosan fejlődő piacán olyan jelek mutatkoznak, melyekből egyértelműen kitűnik, hogy a mobil lesz a legmeghatározóbb eszköz a következő években. A marketingland.com egyik tanulmánya [http://marketingland.com/study-50-percent-of-mobile-queries-in-travel-restaurants-autos-result-in-a-purchase-18404] konkrét iparágakkal és számokkal támasztja alá mindezt, amely annyira előremutató, hogy úgy gondoltuk mindenképpen lefordítjuk Nektek. Az okostelefonok és…

Lokális hirdetés – egy lépéssel a konkurencia előtt

A mobil eszközök rohamos terjedésével egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a lokális keresés mellett a lokális hirdetések is fontos tényezővé válnak a piacon. A lokális hirdetések rendkívül hatékonyak, hiszen egészen pontos célzást tesz lehetővé, így nagyobb konverziót lehet elérni egy-egy hirdetési kampánnyal. Lássuk, milyen eszközök állnak rendelkezésünkre. Kezdjük az elején: mi…