Mese a Felhasználó Központú Tervezőről

image

"A legtöbb cég ügyfélközpontúnak tartja magát, azonban az ügyfeleik közül csak kevesen tartják őket annak. Valószínűleg azt hiszik, ismerik a felhasználóikat, mert tervező csapatuk egyik tagja korábban már dolgozott ügyfelekkel. Ha az adatok csupán egy vagy két ember megfigyelésein alapulnak, az nem igazán mérvadó. Egy rendszer megtervezésénél több változat közül rendszerint a HIPPO dönt, azaz a legjobban fizetett ember véleménye (Highest Paid Person’s Opinion)."

David Travis: The fable of the User-Centred Designer című 2009-ben megjelent ebookjában közérthető és olvasmányos formában magyarázza el a Felhasználó Központú Tervezés (User-Centred Design) alapjait. Úgy gondoltuk, hogy közkinccsé tesszük magyar nyelven MINDENKI számára. A fordítást a Favorit Fordító Iroda végezte, külön köszönjük az együttműködésüket.

Kérünk Benneteket, hogy osszátok meg mindenkivel a Felhasználó Központú Tervezés alapjairól szóló kis könyvet, hogy terjedjen az ige.
Jó olvasást!


letöltés gomb

Köszönd meg azzal, hogy megosztod és feliratkozol hírlevelünkre (jobb oldalt)!

Ebook frissítve: 2012.12.21. 14:35
 


Tetszett a poszt? Oszd meg Te is, de csak ha akarod!




Elsőként akarsz informálódni? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Eddig 4406-an iratkoztak már fel!

Havonta küldünk hírlevelet, mely mindig a legújabb posztokat tartalmazza, válogatott linkekkel, app, online tool és egyéb ajánlókkal fűszerezve. Érdemes feliratkoznod, bár ezt te döntöd el!